1. خانه
  2. بلاگ
  3. 50 نمونه جدید طراحی کارت ویزیت

50 نمونه جدید طراحی کارت ویزیت

چاپ بنر فوری - چاپ گرد ، 50 نمونه جدید طراحی کارت ویزیت

  •   ۰۴:۳۵ ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
  •   0 دیدگاه
  •   1841 بازدید

طراحی کارت ویزیت کسب و کار: 50 نمونه مورد مطالعه بسیار عالی (و آنچه شما می توانید از آنها یاد بگیرند)
کیتلین اردن
Designing a Business Card- 50 Awesome Case Studies (1)

تصور کنید: شما یک جلسه مهم را با برخی از عکسهای بزرگ صنعتی ترک کرده اید.

آنها واقعا ایده هایی را که به میز تحویل داده اید گود می کنند و شما فکر می کنید ارتقاء می تواند در نظم باشد. چه کار میکنی؟ گوشی خود را برای پایین آوردن اطلاعات تماس خود از بین ببرید؟ از آنها بخواهید تا تلفن خود را برای از بین بردن شما سوء استفاده کنند؟

نه. شما یک تبادل سریع را ایجاد می کنید - کارت ویزیت کسب و کار شما به گونه ای طراحی شده است.

کارت ویزیت های کسب و کار می تواند انعکاسی از شخصیت شما باشد. نه تنها شما می توانید یک اثر عالی را به تنهایی انجام دهید، بلکه یک کارت ویزیت منحصر به فرد می تواند به معامله مهر و موم کمک کند و کسی را به چیزی که شما را به یاد داشته باشد، کمک کند.

هر کدام از آخرین کارت ویزیتهای کسب و کار خیره کننده است، اما آنها که خودتان را طراحی نمی کنند ضرب و شتم (تصور کنید که کارت ویزیت های کسب و کار شما برای خودتان طراحی شده است).

ما این لیست از 50 کارت ویزیت کسب و کار بسیار جذاب را برای الهام خود قرار داده ایم. هنگامی که شما آماده هستید خودتان را طراحی کنید - از مجموعه ما از قالب های عالی دیدن کنید.
قالب کارت ویزیت کسب و کار

برای دیدن فرم های کسب و کار بیشتر، روی تصویر کلیک کنید
میخواهید کارت ویزیت کسب و کار خود را ایجاد کنید؟

ما برخی از پوسته های کارت ویزیت کسب و کار Canva را در این مقاله پراکنده کردیم!

با کلیک بر روی هر یک از مثالها با برچسب "ویرایش این طراحی در Canva" بر روی آن کلیک کنید و به حساب Canva خود منتقل خواهید شد تا آن را به خود اختصاص دهید. با رفتن به این لینک، می توانید یکی را از ابتدا طراحی کنید . کارت ویزیت های کسب و کار آماده است؟
نزدیک

مطمئن نیستید که چگونه از این مقاله استفاده کنید؟

اینجا کلیک کنید تا ببینید که چگونه کاربران Canva در سراسر جهان با کمک این مقالات مشکلات دنیای خود را حل می کنند.
01. تمیز و حرفه ای
1

اعتبار تصویر: بهایی

این کارت ویزیت نسبتا ساده است برای شروع، با این حال نور را روشن می کند که چگونه توجه به جزئیات واقعا می تواند شما را از هم جدا کند. جلوی ساده و پشت به نظر می رسد تمیز و حرفه ای، در عین حال اثر ناخوشایند بر روی آرم و لبه آن را به یک عنصر بافتی که واقعا برجسته است.

قالب های کارت ویزیت بازرگانی Canva را در زیر به سادگی با نگاه پاک و حرفه ای به اندازه آن سعی کنید.
01- تمیز و حرفه ای

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
نمایشگر عکس 2016-06-10 در ساعت 10.50.03 AM

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
نمایشگر عکس 2016-06-10 در ساعت 10.49.32 AM

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
نمایشگر عکس 2016-06-10 در 9.23.02 AM

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
نمایشگر عکس 2016-06-10 در ساعت 10.48.54 AM

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
02. شفافیت با رنگ
2

اعتبار تصویر: بهایی

چیزهای زیادی با این کارت ویزیت خلاق چندین عدد را گرفته اند. کاغذ شفافیت با رنگ های مختلف همراه با یک اثر جالب با هم همپوشانی ایجاد می کند و هنگامی که جداگانه، نور از آن عبور می کند تا همه چیز را در زیر نشان دهد.
02 - شفافیت با رنگ

این طراحی را در Canva ویرایش کنید

شما می توانید با قالب طراحی شده در بالا شبیه سازی کنید. چاپ آن را بر روی کاغذ شفاف برای کارت ویزیت کسب و کار به یاد ماندنی.
03. کاوش غیر متعارف
3

اعتبار تصویر: بهایی

این یک نمونه عالی از استفاده از محیط غیر متعارف برای ایجاد عناصر بصری است. از آنجا که شما نمیتوانید هر حلقه شراب را به صورت یکسان تکرار کنید، هر کارت ویزیت دارای شخصیت شخصی خود است و هنوز با هم به صورت یکپارچه قرار دارد.
04. شکل های زیبا
4

اعتبار تصویر: بهایی

تغییر ساده شکل می تواند کارت ویزیت خود را جدا از صدها نفر دیگر که از فرمت مستطیل استفاده می کنند. مربع یک شکل ساده و ظریف است که یک نقطه شروع عالی برای کارت ویزیت کسب و کار را فراهم می کند.

در اینجا چند عدد قالب مربع کارت ویزیت کسب و کار شما می توانید سفارشی کنید:
04. شکل زیبا

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
Screen Shot 2016-06-10 در 11.23.19 AM

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
05. منحنی های ظریف
5

اعتبار تصویر: بهایی

اگر شما واقعا فرمت مستطیل افقی را دوست دارید، می توانید در لبه های سفارشی برای برجسته سازی اضافه کنید. شکل هنوز ساده است، اما به اندازه کافی تنظیم می شود تا آن را احساس نرم تر با منحنی های ظریف است.
06. بالا بردن
6

اعتبار تصویر: بهایی

اضافه کردن عناصر اضافی مانند آستین می تواند کارت ویزیت های خود را احساس بالا تر. فرآیند اخذ کارت ویزیت از یادآوری باز کردن یک هدیه یا یک نامه است که ایده دریافت آن را بسیار هیجان انگیز می کند.

برای طراحی کارت ویزیت کارت ویزیتونی که به نظر مناسب با آستین (و یا به تنهایی) نگاه کنید، نگاهی بیندازید - قالب زیر را چک کنید.
06- بالا بردن

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
07. یک لمس شخصی
7

اعتبار تصویر: بهایی

با استفاده از تمبر های لاستیکی برای قرار دادن آرم خود در کارت ویزیت خود، آن را بسیار شخصی تر می کنید، زیرا زمان را برای مهر کردن هر فردی که نشان می دهد سرمایه گذاری در شرکت یا کسب و کار شما را داشته اید، گرفته اید.
08. سرگرمی و غیر رسمی
8

اعتبار تصویر: بهایی

کارت ویزیتهای کسب و کار لازم نیست که صاف و ثابت باشند. این پاپ تا کارت ویزیت نشان می دهد که چگونه خلاق شما می توانید دریافت کنید. این سرگرم کننده و غیر رسمی است که نفس تازه ای نسبت به موارد استاندارد است.

حتی بدون پیچیدگی پیچیده و مکانیسم های کاغذ، نگاه سرگرم کننده و غیر رسمی کاملا قابل انجام است. فقط با یک رنگ روشن و شاد رنگی را با یک داستان عاشقانه ترکیب کنید و آماده باشید که بروید. آن را در عمل بررسی کنید:
08. سرگرمی و غیر رسمی

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
نمایشگر عکس 2016-06-10 در ساعت 11.21.07

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
نمایشگر عکس 2016-06-10 در ساعت 3.20.14

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
عکسبرداری از صفحه نمایش 2016-06-10 در ساعت 3.20.41

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
09. عمق نمادها
9

اعتبار تصویر: بهایی

اگر رنگ روشن سبک شما نیست، وارد کردن نمادها یا آرم ها به کارت ویزیت خود، عمق زیادی را به شما می دهد. سعی کنید در مورد چیزی که مربوط به کسب و کار شما است را وارد کنید یا الگوی خوبی را انتخاب کنید.

در اینجا طرح های کارت ویزیت کسب و کار ساده است که شما را به درستی تنظیم می کند:
09. عمق با Symbols_

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
Screen Shot 2016-06-10 در 10.49.11 AM

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
Screen Shot 2016-06-10 در 10.33.57 AM

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
Screen Shot 2016-06-10 در 10.41.09 AM

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
10. رنگ های متناسب
10

اعتبار تصویر: بهایی

یک راه عالی برای نگه داشتن همه چیز ساده اما جالب است که کنتراست بین رنگهاست. جای زدن استفاده شد، اما کنتراست بین سبز روشن و کاغذ قابل بازیافت طبیعی کمک می کند تا این کارت ویزیت را سرگرم کننده نگه دارید، با این حال پایه است.

برای این که نگاه کنید، روی این طرح ها کلیک کنید.
10. رنگ های متناسب

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
عکسبرداری از صفحه نمایش 2016-06-10 در ساعت 1.07.55

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
11. ترفندها با شفافیت
11

اعتبار تصویر: Dribbble

در اینجا یک کارت ویزیت دیگر با استفاده از شفافیت، اما این یکی از مناطق خالی در جوهر استفاده می کند تا بتواند از طریق پنجره ها را مشاهده کند. این نوع از طریق آرم و لوگو مشاهده می شود، هرچند که شما آن را از بین نبرید، این رنگ از بین می رود و در هر زمانی منحصر به فرد خواهد بود.

Gunning برای یک نگاه مشابه؟ این طرح را اینجا بگذارید -
11. ترفندها با شفافیت

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
12. با کسی که صحبت می کنی صحبت کن
12

اعتبار تصویر: Dribbble

با استفاده از جنبه های حرفه ای خود را در کارت ویزیت خود را برای تصاویری عالی می سازد. به عنوان مثال، در مثال بالا، یک شرکت فیلم به عنوان کارت ویزیت خود از یک کفپوش استفاده می کند. گرافیک ساده، با این حال، فورا درباره اینکه چه کسی هستند و چه کاری انجام می دهند، صحبت می کند.
12. با کسی که صحبت می کنی صحبت کن

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
Screen Shot 2016-06-10 در ساعت 01.07.22

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
Screen Shot 2016-06-10 در ساعت 1.07.45

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
نمایشگر عکس 2016-06-10 در 12.35.48 PM

این طراحی را در Canva ویرایش کنید

یا همیشه می توانید فقط یک تصویر را نشان دهید که به طور کامل خلاصه آنچه شما انجام می دهید. مثل مثال هایی که در بالا ذکر شد.
13. جهت را تغییر دهید
13

اعتبار تصویر: Dribbble

تغییر جهت از افقی به عمودی می تواند کارت ویزیت خود را نیز برجسته، و اضافه کردن الگوی در اطراف لبه ها می تواند طراحی ساده تر پیچیده تر است.

برای امتحان نگاه عمودی روی طرح های زیر کلیک کنید.
13. جهت را تغییر دهید

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
Screen Shot 2016-06-13 در 10.01.42 AM

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
Screen Shot 2016-06-13 در ساعت 10.01.59

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
Screen Shot 2016-06-13 در 10.02.12 AM

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
14. ساده با این حال موثر است
14

اعتبار تصویر: Dribbble

این کارت ویزیت فوق العاده ساده است، اما فوق العاده موثر است. با استفاده از یک برش برش، یک گرافیک ساده تر جالب تر می شود. نوع مطرح شده، کنتراست بسیار خوبی را به سوراخ سوراخ سوراخ می کند.

طرح های کانوا زیر یک مسیر سادگی را دنبال می کند، در حالی که هنوز هویت نام تجاری مربوطه را در خانه رانندگی می کند.
14. ساده با این حال موثر است

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
نمایشگر عکس 2016-06-10 در ساعت 5.35.26

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
نمایشگر عکس 2016-06-10 در ساعت 5.35.37

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
15. آزمایش با مواد
15

اعتبار تصویر: Dribbble

با استفاده از مواد مختلف غیر متعارف می تواند تفاوت زیادی در احساس کارت ویزیت کسب و کار شما ایجاد کند. چوب مورد استفاده قرار گرفت، به آن نگاه طبیعی و خاکستری، و همچنین احساس متفاوت در دست خود را.
16. بازی با نوع
16

اعتبار تصویر: Dribbble

تایپوگرافی می تواند برای اطلاعات و دکوراسیون به جای گرافیک استفاده شود. در این کارت ویزیت، چند گرافیک استفاده می شود، اما نوع اصلی بازی است.

در قالبهای Canva در زیر، تایپوگرافی غالب است و به عنوان عنصر اصلی طراحی کارت ویزیت های کسب و کار عمل می کند.
16. بازی با نوع

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
نمایشگر عکس 2016-06-10 در ساعت 11.36.48 AM

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
Screen Shot 2016-06-10 در تاریخ 1.07.08

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
17. بافت تایپوگرافی
17

اعتبار تصویر: Dribbble

تایپوگرافی نیز در این کارت ویزیت استفاده می شود، اما بافت خیلی بیشتر از متن چاپ شده است. این کارت ویزیت ها به صورت شسته شده به دست می آید تا ظاهر پوشیده شوند.
18. اضافه کردن گرافیک قابل تعویض
18

اعتبار تصویر: Dribbble

گرافیک قابل تعویض مربوط به کسب و کار شما می تواند یک راه سرگرم کننده برای اضافه کردن برخی از انواع به کارت ویزیت های خود باشد. آنها هنوز یکپارچه احساس می کنند، اما از آنجا که شما می توانید انواع تصاویر مختلف دریافت کنید، جالب تر هستند.

مثال فوق با مجموعه ای از آیکون Canva آسان است. ایده دیگری این است که عکس های محصولات خود یا سایر تصاویر مرتبط با کسب و کارت ویزیتان را به نمایش بگذارید - مانند مثال زیر.
18. اضافه کردن گرافیک

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
19. بلیط برش
19

اعتبار تصویر: Dribbble

در اینجا چیزی است که یک بلیط برش خوانده می شود. یک مستطیل ساده با چند قطعه برش بیرون می دهد ظاهر جالب تر از لبه های مستقیم است.
20. اشکال منحصر به فرد
20

اعتبار تصویر: Dribbble

این کارت ویزیت به طور کامل ایده کارت ویزیت مرجع معمولی را از بین می برد. اشکال منحصر به فرد می تواند برداشته شود و به جای مستطیل و مربع استفاده شود، به شما اجازه می دهد تا کارت ویزیت خود را کاملا سفارشی کنید.
21. توجه به جزئیات
21

اعتبار تصویر: Dribbble

تمبرهای لاستیکی در این کارت ویزیت نیز استفاده می شود، اما گوشه های گرد شده آرم را به کارت ویزیت خود ترجمه می کند. توجه به جزئیات باعث می شود آن را فشرده و حرفه ای.

در مثال های زیر، الگوهای ظریف در پسزمینه استفاده می شود، و به اضافه کردن یک لایه شخصیت به کارت ویزیت های کسب و کار می پردازد.
21. توجه به جزئیات

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
22. ایجاد احساس با بافت
22

اعتبار تصویر: Dribbble

این کارت ویزیت ها دست به فشرده می دهند تا بافت چوبی را به پس زمینه برساند. هنگامی که کارت ویزیت را نگه دارید، نوسانات احساس خوبی را احساس می کنید و پس زمینه سفید را جالب تر می کنید.

یک بافت ساده نیز کار می کند - مانند در قالبهای Canva در زیر.
22. ایجاد احساس با بافت

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
نمایشگر عکس 2016-06-10 در ساعت 1.07.34

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
Screen Shot 06/16/2016 ساعت 10.25.46 AM

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
23. دریافت نسبی
23

اعتبار تصویر: Dribbble

در اینجا یک بازی روی یک عرشه کارت ویزیت است. ارتباط یک کارت ویزیت بازرگانی با چیزی شبیه آن یک راه جالب برای ایستادگی کردن و یادآوری است.

در اینجا یک الگوی Canva است که به طور کامل زندگی یک شخص PR را نشان می دهد:
23. دریافت Relative_

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
24. تفاوت با الماس
24

اعتبار تصویر: Dribbble

اگر شکل مربع را دوست دارید اما میخواهید کمی جالبتر باشد، آن را در انتهای خود قرار دهید. الماس ها به اندازه کافی ساده هستند تا به طور استاندارد چاپ شوند، اما به اندازه کافی متفاوتی به نظر می رسند.

با این طراحی برای خودتان سعی کنید:
24. تفاوت با الماس

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
25. اثرات 3D
25

اعتبار تصویر: Dribbble

شکل سفارشی این کارت ویزیت را منحصر به فرد می کند، اما دو سایه تیل با زرد با شکل آن اثر تقریبا سه بعدی ایفا می کند. تنهای رنگی در خانواده یکسان رنگ، باعث می شود که طرح ها یکپارچه تر شوند.
26. مرجع مطالب خود را
26

اعتبار تصویر: Dribbble

شفافیت این کارت ویزیت آن را برجسته می کند، اما نه به اندازه معنای پشت آن. عکاسان از طریق یک لنز نگاه می کنند. خیلی دوست دارم از طریق این کارت ویزیت نگاه کنید. سعی کنید تا اهمیت مواد خود را با تخصص خود به همان اندازه که ممکن است مرتبط کنید.
27. ایجاد منحنی
27

اعتبار تصویر: Dribbble

ساده و مربع دوباره، اما با گوشه های گرد این بار. این کارت ویزیت منحنی آرم را با منحنی گوشه ها ارتباط می دهد.
28. یک توهم ایجاد کنید
28

اعتبار تصویر: Dribbble

شکل این کارت ویزیت به خوبی به حرفه مربوط می شود و به عنوان یک عنصر تصویری همراه با لوگو عمل می کند و به همین دلیل توهم یک خال کوبی است.
29. لوگو دست بند
29

اعتبار تصویر: Dribbble

فکر کردن به راه های خلاقانه برای نشان دادن آرم خود بدون استفاده از فضای زیادی می تواند به همه چیز کمک کند. دوختن آرم در طرف مانند یک برچسب لباس موجب صرفه جویی در فضای کارت ویزیت می شود، اما یک عنصر جالب را اضافه می کند.
30. خوب و لاغر
30

اعتبار تصویر: Dribbble

اصلاح کردن یک اینچ از یک کارت ویزیت مستطیل استاندارد به شما یک شکل دندانه ای بیشتر می دهد که به نظر می رسد خوب و باریک است. بزرگتر همیشه بهتر نیست، و این یک مثال خوب است.

مثالهای خوبتری وجود دارد (و آنها کاملا قابل تنظیم هستند!) -
30. خوب و لاغر

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
Screen Shot 2016-06-10 در ساعت 3.11.06

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
Screen Shot 2016-06-10 در 11.11.17 PM

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
Screen Shot 2016-06-10 در 3.11.31 PM

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
عکسبرداری از صفحه نمایش 2016-06-10 در ساعت 3.04.58

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
31. طراحی با پیچ و تاب
31

اعتبار تصویر: Coolmaterial

استفاده از جنبه های کسب و کار شما برای ایجاد کارت ویزیت شما باعث می شود آن را معتبر تر و قابل اعتماد تر ببینید. در اینجا فوم قابل انعطاف برای ایجاد یک تشک مینی یوگا برای یک استودیو یوگا استفاده می شود، یک کارت ویزیت سرگرم کننده و شوخ طبعی است.
32. یک تجربه سرگرم کننده
32

اعتبار تصویر: Cdn26.printing-cdn

یوگا دوباره و واقعا سرگرم کننده دوباره. با استفاده از برش های تعاملی بر روی کارت ویزیت شما یک تجربه سرگرم کننده برای کاربر ایجاد می کند و به آنها کمک می کند تا به شما یادآوری کنند.
33. چیزهای رایگان
33

اعتبار تصویر: توکسل

هر کس دوست دارد چیزهای رایگان دریافت کند، پس چرا این کار را با کارت ویزیت خود ترکیب نکنید؟ در اینجا یک مدل موی مردانه از پین های بابی استفاده می کند تا توهمات مو را ایجاد کند و از آنها استفاده کنید.
34. عناصر خود را ترتیب دهید
34

اعتبار عکس: Rethinkcanada

در اینجا یک نمونه عالی از استفاده از عناصر کسب و کار شما به عنوان عناصر طراحی است. شما بلافاصله آن را در مورد پنیر می دانید بدون اینکه یک قطعه از آن را مشاهده کنید، از آنجایی که کاهش قطعه ها به گونه ای آشنا هستند.

یا شما می توانید آیکون های مختلف را برای ایجاد کل موتیف ترتیب دهید. برای کارت ویزیت کسب و کار با آیکون هوشمندانه، روی طراحی زیر کلیک کنید.
34. عناصر خود را ترتیب دهید

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
35. برو وحشی
35

اعتبار تصویر: Brainjet

این کارت ویزیت ممکن است برای بعضی ها کمی دیر باشد، اما معنای کاملا جدیدی را به کار می گیرد. این کارت ویزیت از نوع فلزی ساخته شده و در واقع هدف پنیری را دوست دارد.
36. پخش در جلوه های بصری
36

اعتبار تصویر: businesscarddesignideas

با استفاده از یک آستین با یک پنجره Peekaboo می توانید به شما در مورد طراحی درونی بپردازید. در اینجا چیزی که به عنوان یک حفره آغاز می شود، تلفن است و یک بازی زیبا در مورد اینکه چرا در دنیای دندانپزشک حضور دارید.
37. خاطرات فوندا را به یاد بیاورید
37

اعتبار تصویر: Designbolts

یکی دیگر از بازی هایی که در مورد چرا شما به دندانپزشک منتقل می کنید، در اینجا یک دهان کامل استفاده می شود، یادآور اسباب بازی دندان های تیزهوش که همه ما آنقدر باهوش می دانیم.

یا چگونگی نگاه نجیب زدن به قلم نویسی در این طراحی Canva قابل تنظیم در زیر؟
37. خاطرات فوندا را به یاد بیاورید

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
38. شگفت انگیز و هوشمندانه
38

اعتبار تصویر: Designbolts

در نگاه اول، این کارت ویزیت واقعا قابل خواندن نیست، اما پس از کشیدن مواد لاستیک شما می توانید اطلاعات را بخوانید. یک مربی شخصی که شما را قبل از اینکه حتی قرار ملاقات را برنامه ریزی کند کار می کند؟ باهوش.
39. طراحی با هدف
39

اعتبار تصویر: i0.wp

گرفتن چیزی دو بعدی به سه بعدی یک راه سرگرم کننده و تعاملی برای تعامل هر کسی که کارت ویزیت خود را به شما می دهد. در اینجا سوئیچ هدف را به کار می گیرد، که باعث می شود حتی بیشتر موثر باشد.
40. طنز و عملی
40

اعتبار تصویر: Ihaveanidea

طنز و کاربردی در اینجا بسیار عالی است. نه تنها لبخند کمی در یک وضعیت استرس زا ایجاد می کند، بلکه شما در چاپ کارت ویزیت ها صرفه جویی می کنید، چرا که دوبار می توانید زمانی که فقط می توانید یک را انتخاب کنید؟

این مثال در زیر نیز طنز و عملی است. اتمام این خط مشی و یک تک رنگ بودید.
40. طنز و عملی

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
41. پاپ آپ ساده
41

اعتبار تصویر: Weburbanist

Pop up ساده تر در اینجا استفاده می شود، اما هنوز هم یک ابعاد خنک در برابر یک کارت ویزیت صاف را اضافه می کند.
42. برچسب ها را پاک کن
42

اعتبار تصویر: Phaseonebusinessregistration.files.wordpress

برچسب های پاک کردن پوست نیز می توانند برای انتقال یک تصویر یا یک تصویر جدید در زیر استفاده شوند. این به معنای تعاملی و جالب است که ایجاد یک تصور.
43. بی نظیر برداشتن
43

اعتبار تصویر: Pmyk

در اینجا پنجره های پاپ دوباره مورد استفاده قرار می گیرند، اما در یک روش بسیار بدتر. برش ها به عقب بر می گردند تا رنگ های مختلف زیر را نشان دهند. همان الگوی استفاده شده است، اما رنگ های مختلف هر کارت ویزیت شخصیت های مختلف را ارائه می دهد.
44. طراحی برای تعامل
44

کارت ویزیت اعتباری: Cardrabbit

این کارت ویزیت در مورد تعامل است. کارت ویزیت بریده شده و نورد می شود، و پس از آن شما به عنوان مو "سبک" اما شما می خواهید. طراحی کلی واقعا ساده است، اما سفارشی سازی آن را در بالای صفحه قرار می دهد.
45. اثرات کور
45

اعتبار تصویر: Payload.cargoliclective

در حالی که این کارت ویزیت همانند گذشته عمل نمی کند، اما همچنان اثر جالبی دارد. شما پایین کشیدن را از بین می برید و شکل کمر به نظر می رسد، مربوط به حرفه است.
46. ​​پیام خود را روشن کنید
46

اعتبار تصویر: S-media-cache-ak0.pinimg

حتی کمتر تعاملی، اما همانطور که موثر است، این کارت ویزیت نشان می دهد که این شخص می تواند برای شما انجام دهد. این پیام واضح است و به سادگی نشان داده می شود، با تکه های اضافه یک عنصر اضافی.

به طور مشابه، این طراحی قابل تنظیم در زیر از عناصر ساده برای تشخیص دریا استفاده می کند.
46. ​​پیام خود را روشن کنید

این طراحی را در Canva ویرایش کنید
47. طراحی کارکردی
47

اعتبار تصویر: Justsomething

یکی دیگر از کارت ویزیت های فلزی کاربردی، این کارت ویزیت را می توان به عنوان یک ابزار در دوچرخه نگهداری کرد. چیزی به عنوان دوام و مفید به عنوان این تضمین می کند که هر کس آن را خواهد نام خود را دوباره و دوباره همانطور که آنها از آن استفاده کنید.
48. فکر می کنم در خارج از جعبه
48

اعتبار تصویر: کروزین

با استفاده از عناصر حرفه شما لازم نیست به عنوان یک کلمه به عنوان یک ابزار دوچرخه باشد. در اینجا، جنبه ای استعاره ای از آنچه که می تواند برای شما انجام دهد، نشان می دهد.
49. گرما فعال شده است
49

اعتبار تصویر: Cardezine

در حالی که این کارت ویزیت ممکن است به اندازه دیگران عملی نباشد، قطعا خارج از جعبه است. جوهر حرارتی فعال نام تجاری و اطلاعات تماس را نشان می دهد، و آن را یک اثر سرد و سوزان می دهد.
50. برو سبز
50

اعتبار: مارویا

فرصت دادن به کارت ویزیت کسب و کار شما یک فرصت شگفت انگیز در زندگی، راهی عالی برای کاهش احتمال از دست رفتن آن است. بسته های بذر کاغذی قابل تجزیه و تحلیل ساده برای پیدا کردن و گرفتن آنها را سفارشی به همان اندازه آسان است.

شروع طراحی

با تمام این الهام عالی، چگونه می توانید کارت ویزیت کسب و کار به همان اندازه عالی را ایجاد کنید؟ فقط به یاد داشته باشید که این موارد را در ذهن داشته باشید:

کارت ویزیت کسب و کار شما انعکاسی از شما است، به برخی از چیزهای جالب در مورد خودتان فکر کنید و آن را به کارت ویزیت خود اضافه کنید.

در نظر داشته باشید اندازه استاندارد در نظر گرفته شده است، کارت ویزیت استاندارد 3.5 × 2 اینچ (که به راحتی به کیف پول متصل می شود). در حالی که رفتن به کوچکتر کاملا خوب است، بزرگتر شدن ممکن است کارت ویزیت شما را در کیف پول دشوار کند.

خوانایی کلید است. اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات مهم (نام و تماس) آسان برای پیدا کردن و آسان برای خواندن است.

شما تمام ابزارها را در اختیار دارید، در حال حاضر برای شما مناسب است. اگر این نکات را دنبال کنید حتما یک کارت ویزیت عالی خواهید داشت. طراح مبارک!



مطالب مرتبط

سفارش بنر از راه دور چیست؟
آموزش چاپ و بنر ۱۳۹۶-۰۹-۲۴

سفارش بنر از راه دور چیست؟

فرض کنید شما در خارج از ایران به عنوان مثال در آمریکا زندگی میکنید و خبر فوت یک نفر از بستگان دوستتان در تهران

چاپ بنر خوب چیست؟
آموزش چاپ و بنر ۱۳۹۶-۰۷-۱۰

چاپ بنر خوب چیست؟

چاپ بنر خوب چیست؟ بنری خوب چاپ شده است که یک : از نظر وضوح رنگ و دقت چاپ مانند فایل طراحی شده باشد. دو

نکات طراحی بنر تبلیغاتی
آموزش چاپ و بنر ۱۳۹۶-۰۷-۰۸

نکات طراحی بنر تبلیغاتی

نکات طراحی بنر تبلیغاتی یکی از سخت ترین طراحی های گرافیکی طراحی بنر می‌باشد، زیرا شما مجبور هستید در خلاصه ترین فرم و یا کوچکترین

یک دیدگاه بنویسید